Melbourne it is! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Melbourne it is! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Melbourne it is!

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Desi

13 Mei 2013 | Australië, Melbourne

Crickey mate! Wat een veranderingen in de afgelopen weken..Van een campertje in NZ naar een apartement in hartje melbourne!

In New Zealand kregen we een belletje, en voordat we het wisten zaten we in het vliegtuig naar melbourne..
Niet zomaar een vliegtuig..Het Hobbitvliegtuig van air New Zealand!!! Een betere afsluiting kon ik mezelf niet wensen na al onze hobbitavonturen daar..

We hadden zo ongeveer 1.5 week voordat Ray begon met werken..
''Waar gaan we wonen?! Ray, je kan niet in je joggingbroek naar kantoor..'' Werk aan de winkel (van Sinkel) dus..
Na een weekje bikkelen waren we al zo'n eind opweg dat het haast onwerkelijk leek..We dachten bij onszelf : 'Melbourne, wat doe je met ons? Waarom ben je zo lief voor ons?' ;
Leuk apartmentje gevonden..Letterlijk alles ging voor de wind..Uiteraard met de nodige inspanning, maar toch..Ho eens even..Dit waren we niet gewend!

Na 1.5 week begon Ray met werken en waren we zo goed als gesetteld in ons appartmentje..

In volle afwachting van mijn visum applicatie, kan ik me tegoed doen aan vrijwilligerswerk..Momenteel krijg ik een 'working with children' check (verklaring van goed gedrag), voordat ik mij nuttig kan maken :) Tot die tijd vermaak ik mij prima in de fitness, het zwembad en de omgeving in Melbourne aaaigghhhttt! :)






  • 13 Mei 2013 - 06:41

    Tim:

    Goed bezig daar, vette stad Melbourne. Zelf ook aardig wat tijd doorgebracht. Niet verkeerd om te wonen denk ik zo. Vergeet niet te gaan shoppen bij de surf outlets aan de kust in de buurt van bells beach. Njoy!

  • 13 Mei 2013 - 08:35

    Beri:

    Hoera! Blijf je lang genoeg zodat ik langs kan komen? Of kom je zelf eerst hier een keertje langs? xx

  • 14 Mei 2013 - 11:41

    Merlijn:

    Ja Dees, Melbourne is kicken! Je moet ook nog naar Bells beach gaan, mooi surfen daar!

    groetjes Lijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 91060

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: