If you jump I have to jump after you.. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu If you jump I have to jump after you.. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

If you jump I have to jump after you..

Blijf op de hoogte en volg Desi

12 Januari 2013 | Nederland, Schiedam

In een veel betere positie dan mijn vorige berichtje op deze site, typ ik nu mijn volgende avontuur...Of moet ik zeggen 'ons' volgende avontuur...
As woensdag vliegen Ray en ik naar New York, om vervolgens vanaf daar een maandje mee te varen met de Queen Victoria...De meeste zullen denken : 'Cruisen is toch een seniorenmoment op het water?'
Dat heb ik ook altijd geroepen..(Godver Dees, waar is de tijd gebleven dat je met een rugzak op je slippers, een ongewassen shirt en met een bananenblad in je hand nasi lemak op zat te peuzelen wachtende op een local bus...)
Maar wanneer je eenmaal die kans krijgt, grijp je hem uiteraard met beide handen en voeten aan : Een maand naar de gym op het schip, verse smoothies, zwembad, bioscoopje, 's avonds helemaal opgedut aan tafel en een beetje aanpappen met de schipper (geintje!)
Ook voor mij allemaal nieuw, en ben benieuwd hoe ik het ervaren zal...

Niet te vergeten alle tussenstops :
New York - Fort Lauderdale - Mexico - Panama - Colombia - Miami - Hawai en Samoa..
Plan is om bij Samoa eraf te springen, en eiland te gaan hoppen in de south pacific...Maar plannen kunnen gewijzigd worden, vooral bij ons haha
Vervolgens is het plan om vanaf daar de weg voort te zetten naar Singapore op de backpackmanier (:-)), en hier te gaan werken voor een tijdje...We denken hier zo rond midden maart aan te komen...Ik wilde namelijk mijn 30e verjaardag zover mogelijk van hier vieren om er zo min mogelijk herinneringen aan over te houden... ;-)

Op www.cunard.com kun je zien waar het schip momenteel vaart etc. en kun je me volgen (our ships --> queen victoria)

Keep updating!

Dees




  • 12 Januari 2013 - 11:58

    Tim:

    Hey Dees,

    WTF Dees zit je ineens weer in t buitenland! Ik heb begrepen dat je ook gaat trouwen en je stond dus al een tijdje op mn to call list. ......maar goed je weet hoe dat gaat. Heel veel plezier jullie, vooral genieten. Ik ben in ieder geval stikjaloers.

    X Tim

  • 12 Januari 2013 - 12:54

    Marijke:

    Hallo Dees en Ray,
    Geweldig, wat jullie gaan doen.
    Ik wens jullie heel veel plezier en zal zeker je verslag volgen.
    Dikke kus
    Marijke

  • 12 Januari 2013 - 17:33

    Nouk:

    Hey meis,

    Ik wens je alle geluk samen met je mannetje! Lekker genieten van al dat moois daar aan de andere kant van de wereld. Ben jaloers op je...

    Ik zal je missen, uit t oog... maar nooit uit t hart he:)
    One <3

    KuSs nouk

  • 14 Januari 2013 - 13:32

    Ina En Dirk:

    Hallo Dees en Ray,

    Heel veel plezier geniet ervan
    wat je gehad hebt kunnen ze je niet meer afnemen moet je maar denken :-)

    En we blijven jullie volgen
    Dikke kus van ons

  • 14 Januari 2013 - 16:35

    Merlijn:

    Jooh Dees

    Wat een gave avonturen ga je allemaal weer beleven! Gaat je surfplankje nog mee;-)? Ik ga je verhalen (enigzins jaloers) volgen. We spreken elkaar!

    groetjes Merlijn

  • 15 Januari 2013 - 13:51

    Linnie:

    Hey Dees en Mister Brownhill / bruine heuvel,

    Goed dat je nu je keuzes aanpast op je leeftijd. Zorg wel dat je niet met je teva's aan tafel schuift op dat schuitje van jullie. Tip Dees: ga niet in de keuken van het schip kaas jatten he, dat wordt hier echt niet gewaardeerd. Je hoeft geen goon mee te nemen, bestel maar gewoon een glaasje aan de bar en een reishanddoek is niet meer nodig, die tijd is geweest.

    Heel veel plezier saampjes, en ik zie de tickets om het huwelijk mee te vieren graag verschijnen


  • 15 Januari 2013 - 20:58

    Ray:

    Well good luck with the boat captain as its a woman ;-) Ha ha, oh well a whole new world adventure :-*

  • 19 Januari 2013 - 20:34

    Beri Shalmashi:

    Goeie start van het nieuwe jaar. Have fun! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 91206

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: