Dag lieve papa - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Dag lieve papa - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Dag lieve papa

Door: Desi

Blijf op de hoogte en volg Desi

16 Juli 2010 | Nederland, Schiedam

Lieve papa,

Een man en vader met de grootste liefde voor zijn gezin.
Wat hebben wij een fijne tijd gekend en wat ben je goed geweest voor ons.
De vaderrol heb je met heel veel zorg en liefde altijd ingevuld ; Je bent er altijd voor ons geweest, en je hebt er altijd voor gezorgd dat we konden opgroeien in een veilige omgeving en ons elke mogelijkheid geboden om ons te ontwikkelen tot wat me ook maar wilden. Samen met mama heb je ons echt wel goed opgevoed.

Papa, wat heb ik veel van jou mogen leren.

Pap, wat hebben we samen gedold en plezier gehad.

Pap, wat had jij weinig nodig om gelukkig te zijn maar ook dat werd van je afgenomen. Wat wilde je nog veel, maar je lichaam ging er tegenin..

Pap, toch ging jij door en bleef proberen tot het laatste eind, want ook jij wist dat jouw plekje bij ons was.

Pap, ik kon het soms lezen in je ogen ; wat heb jij het moeilijk gehad de laatste tijden en wat ben jij sterk geweest.

Pap, wat heb jij samen met mama gevochten voor jullie toekomst en wat een respect heb ik voor jou en jouw hele sterke vrouw en onze lieve moeder.

Pap, ik hoop dat je weet dat ik je altijd heel bijzonder heb gevonden, ik onwijs veel van je hou en je altijd met me meereist door mijn levenspad tot de dag dat jij je hand weer uitsteekt, er ene lach verschijnt, je ogen gaan glinsteren en ik hoor ,,Hej Dees’’ Want zo ging dat altijd.

Jouw kleine deugniet, Dees

  • 16 Juli 2010 - 21:34

    Nadya:

    Hey Dees,

    Gecondoleerd. Het moet echt een k*t tijd voor je zijn. Als je wil praten je weet me te vinden, ik ben er voor je.

    Dikke kus Naad

    PS: Heel veel sterkte ook voor de rest van je fam

  • 16 Juli 2010 - 21:37

    Beri:

    Hee pop,

    Vind je zo dapper en sterk. Je hebt het zo goed gedaan deze week. Nu is het tijd om even bij te komen van dit alles. Mijn schouder, is voor jou gereserveerd. Ben zo bij je als je me nodig hebt.

    Kus, Beri

  • 16 Juli 2010 - 22:04

    Monique:

    hey dees
    gecondoleerd...woorden schieten tekort, ik wens je heel heel veel sterkte...
    na de vakantie gaan we zeker ef wat afspreken..
    kus en liefs mootjuh

  • 16 Juli 2010 - 22:07

    Reza:

    Hoi lieverd!
    Je hebt het super gedaan vanmiddag! Er mooi en recht uit jouw hart!
    Ik bel je van het weekend nog wel en zie je hopelijk snel weer!
    Liefs en een hele dikke hug x x

  • 16 Juli 2010 - 22:34

    Nicole:

    Heej meissie...

    Gecondoleerd...

    heel veel sterkte in deze tijd en ook voor de familie...

    Ik spreek je snel..

    veel liefs Neussie..

  • 16 Juli 2010 - 22:43

    Claudia Vellekoop:

    Lieve Dees,

    Gecondoleerd...

    Heel veel sterkte voor jullie allemaal..

    Ik steek een kaarsje voor je aan

    Kus Claudia from Brabant

  • 17 Juli 2010 - 01:42

    Jorien:

    Lieve Dees,

    Gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk nieuws! Erg mooie woorden hierboven. Heel veel sterkte voor de komende tijd voor jou en de rest van de familie!!!

    Heel veel liefs Jorien

  • 17 Juli 2010 - 07:36

    Franc, Gerdien, Ling:

    Hi lieve Dees,
    We denken aan je! Heel veel sterkte gewenst.
    Knuffel van Dien

  • 17 Juli 2010 - 07:50

    Marike:

    Lieve Dees,
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Je bent een sterke meid, hopelijk kan de familie elkaar steunen. Als je me nog hebt, bel me. Liefs Marike

  • 17 Juli 2010 - 08:30

    Debbie:

    Hey Dees,

    Gecondoleerd! Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook voor de rest van de familie. Ik denk aan je!

    Liefs Debbie

  • 17 Juli 2010 - 09:13

    Ib:

    Lieve Dees,

    Ik wens je alle strekte toe voor jou, je zussen en je moeder.
    Wat verschrikkelijk, en wat een verlies.
    Gecondoleerd.

    liefs Ib

  • 17 Juli 2010 - 09:49

    Leo En Dorien:

    Wat een verschrikkelijk verlies. Heel, heel veel sterke.

    Leo en Dorien, Haarlem

  • 17 Juli 2010 - 10:11

    Mine En Shanna:

    Lieve Dees,

    Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd! Je bent in onze gedachten....

    Liefs en een dikke kus

  • 17 Juli 2010 - 10:34

    Biza:

    Dees,

    Prachtig geschreven, en erg mooi om te zien hoe liefdevol jullie elkaar ondersteunen. En je weet, Beer en ik zijn gek genoeg om op elk moment naar jullie toe te racen.
    Maak er gebruik van ;)

    xx

  • 17 Juli 2010 - 14:36

    Leo En Diana:

    Hoi Desi,
    Wij vonden de crematie heel erg indrukwekkend en mooi en als het nodig is,zijn we er voor jullie.Liefs Leo en Diana.

  • 18 Juli 2010 - 14:52

    Maxime:

    Lieve Dees,

    Gecondoleerd.
    Wat een mooie woorden hierboven. Heel veel sterkte de komende tijd.
    Ik denk aan je.

    Liefs

  • 18 Juli 2010 - 22:32

    Patrick:

    hey dees en familie,

    gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking van het verdriet!
    Ik heb gemerkt dat het leven soms ineens onverwachts een rare wending kan maken. Denk terug in de mooie momenten die jullie samen gedeeld hebben.

    Bij de begrafenis van mijn opa stond een gestorven paardebloem op de kaart. Het idee hiervan was dat na de dood de zaden van deze bloem er voor zorgden dat de voorheen levende bloem zich verspreiden zal en voort blijft leven in zijn nageslacht!

    Heel veel sterkte en ik ben er voor je als je me nodig hebt.

    veel liefde.

    x patrick

  • 20 Juli 2010 - 18:29

    Matthijs:

    Deesje,

    Wat kan ik zeggen....
    Woorden schieten tekort, maar echt heel veel sterkte gewenst voor jou en natuurlijk ook voor je familie!!

    Ik weet als geen ander hoe het is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd!!

    Hou je taai buddy!!

    Liefs Matt

  • 27 Juli 2010 - 12:26

    Tim:

    Hey Dees,

    Nog gecondoleerd met je pa,zoals altijd weet je jezelf mooi te verwoorden. Veel sterkte de komende tijd!

    Dikke X

  • 27 Juli 2010 - 12:27

    Tim:

    Hey Dees,

    Nog gecondoleerd met je pa,zoals altijd weet je jezelf mooi te verwoorden. Veel sterkte de komende tijd!

    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 707
Totaal aantal bezoekers 91207

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: