Roadtrippin' - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Roadtrippin' - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Roadtrippin'

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Desi

26 April 2013 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Road trippin' with my favorite allie
Fully loaded we got snacks and supplies
It's time to leave this town
It's time to steal away
Let's go get lost
Anywhere in New Zealand

En daar vertrokken we in onze camper vanuit Auckland hitting the road beebie! Op naar het zuidereiland..eerste prioriteit : Supermarkt! Het ijskastje was snel gevuld, de snacks and supplies waren ingeslagen en wat red hot chillie peppers om ons warm te houden in de avonden..
Het ultieme vrijheidsgevoel en het gevoel van echt samen alles in handen te hebben drong al snel tot me door..En ik kan zeggen dit is heerlijk!

Het rondreizen in een campertje is echt fantastisch! Doe alles maar weg en geef mij maar een campertje.. ; Een kopje koffie in de morgen vanaf je gasstelletje is zo lekker!! Uren dat je niemand ziet, in de avond een mooi plekje vinden onder de sterren, aan een meer, in de bossen, in de bergen, aan de kust, naast een rivier, langs de kant van de weg, op een camping..Soms heb je geluk met een douche, soms spring je in het meer of de rivier voor een aantal dagen, wildplassen..Mijn haarborstel kwijt zijn voor een aantal dagen en bijna dreadlocks..It is all part of the fun!

In de avond het gaskokertje tevoorschijn halen voor het eten, met soms een warme chocomel voor het slapen gaan..Dit resulteerde overigens in een draaierige avond voor mij, gezien er teveel baileys inzat en ik al het een en ander op had ervoor..Ik laat de details uit, maar kan zeggen dat sterren je nog draaieriger maken dan! Baileys en warme chocomel is wel een winner trouwens, gorgeous drink when it is cold!
Al met al op de meest adembenemende plekken gecampeerd, heerlijk slapen onder de dekens tijdens de koude nachten, maar lastig je bed uitkomen wanneer de vorst aan de grond staat.. 

New Zealand in een campertje is duidelijk een top 3 gebeurtenis!

‘Rust komt van binnenuit, zoek het niet aan de buitenkant’

• 26 April 2013 - 06:43

Tim:

Ziet er weer fantastisch uit Dees! Mooie foto's ik krijg meteen weer zin om weg te gaan. Veel plezier met alle kiwi's daar. X

• 26 April 2013 - 07:10

Ryan:

Wat een luxe problemen, camper, meertje voor de deur, haarborstel kwijt, koelkast vol eten, drankjes als Baileys met warme chocomel met tot gevolg draaiende sterren! Kortom, klinkt meer, maar dan ook echt meer dan goed deze manier van leven! Blijf genieten samen.....maar dat komt zo te lezen vast ook helemaal goed ;o) x Ryan

• 26 April 2013 - 08:19

Dees:

Het wildplassen ben je vergeten...Dat was pas een luxe!!! :)