Buikpijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Buikpijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Buikpijn

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Desi

12 December 2015 | Australië, Sydney

Maandagmorgen..We zitten in de auto en het staat vast, helemaal vast..
Ik heb een hekel aan filerijden, maar vind het heerlijk wanneer ik naast iemand zit waarmee ik lekker kan kletsen en zelf alleen maar hoef te zitten..
Nu vind ik het nog fijner, want file betekent op deze maandagochtend meer tijd met mijn familie..
Op Schiphol aangekomen word ik onrustig..Ik heb een hekel aan 'gedag' zeggen en wil het liefst in een keer door de douane..Aan de andere kant wil ik heel graag alle tijd van de wereld hier doorbrengen met de mensen die ik lief heb..Met 1 voet sta ik in NL en met mijn andere voet in Australie..Ik heb er buikpijn van..

Ik ren nog een keer terug om mijn moeder vast te pakken, want we kunnen net boven het glazen hekje elkaar omarmen..Ik geef haar de dikste kus van de wereld en draai me om..Snel veeg ik mijn tranen weg met mijn trui en denk ik bij mezelf 'been there done that' maar dit keer voelt het anders en valt het afscheid mij zwaar..Ik heb buikpijn..

In het vliegtuig hoor ik schuin achter mij gesnik..Een meisje die voor het eerst een lange reis gaat maken, hoor ik haar zeggen..Ik voel voor haar en denk aan 2007, toen zat ik waarschijnlijk op dezelfde stoel..Hierna ben ik zoveel weg geweest, dat ik die buikpijn niet meer kende..Maar vandaag is het terug..Ik heb buikpijn..

Eenmaal aangekomen in Kuala Lumpur is het de volgende dag een hotel'feestje'..Miles is vrolijk en tussen het spelen of rennen door pauseert die even om 'over te geven'..Wel 8x op de dag..Hij blijft lachen en laat geen traan..Wat heb ik toch een bikkel op de wereld gezet..Ik voel een moment van trots, ook omdat die de emmer optijd weet te vinden..Wss het raarste moment dat je een gevoel van trots kan ervaren..
Ach..Ik heb buikpijn..
In de avond ben ik aan de beurt en ken ik alle tegels van de badkamer uit mijn hoofd..Buikpijn!


  • 12 December 2015 - 12:33

    Susan:

    Mooi Dees!

  • 12 December 2015 - 12:52

    Beri:

    Prachtig stukje Dees. <3

  • 13 December 2015 - 13:03

    Es:

    Buikpijn is tijdelijk Dees
    Ik denk niet dat velen jou nadoen, je bent inmiddels al 3x de wereld over gevlogen met een kind onder 2 helemaal alleen. Het is niet niks en ik vind je een grote kanjer met een groot hart xxx

  • 13 December 2015 - 21:11

    Tim:

    Denken aan je Dees, fijne dagen! Xxx

  • 13 December 2015 - 21:36

    Ellen:

    Je schrijft zó mooi xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 91040

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: