Imagine all the people... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Imagine all the people... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Imagine all the people...

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Desi

25 September 2015 | Australië, Sydney

De radio staat aan en een nummer van the eagles komt voorbij..Ik moet gelijk aan mijn vader denken en hoor hem nog meezingen..
Ik pak Miles van de grond, druk hem tegen mij aan en langzaam 'dansen' we samen over de houten keukenvloer..Miles legt zijn hoofd op mijn schouder..Hier en daar kraakt het onder mijn voeten, terwijl we de hele keuken doorgaan..
Ik word getroffen door een hele bijzondere en fijne emotie..

Vaak doe ik mijn ogen dicht en beland ik in mijn denkbeeldige wereld..
In deze wereld speel ik situaties in mijn gedachten af die er met Miles zijn voorgevallen..Ik denk en verbeeld me dan de aanwezigheid van mijn vader..Vaak ook van mijn opa en oma, en hoe ze zouden hebben gereageerd op Miles..
Het maakt me vaak aan het lachen, en ik hoor mijn vader dan ook vaak zeggen ; 'Miles, doe nou eens rustig'
Ik open mijn ogen..Het waren mijn gedachten waarin ik mijn vader hoorde praten..
Ik vind het fijn om op deze manier weg te dromen in mijn denkbeeldige wereld, en tegelijk zeer spijtig dat hij Miles nooit heeft leren kennen..

Pap ik mis je

  • 25 September 2015 - 09:51

    Beri:

    <3

  • 27 September 2015 - 18:07

    Tim:

    Xxx

  • 27 September 2015 - 21:38

    Gerdien:

    Mooi, Dees!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 91035

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: