Imagine all the people... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Imagine all the people... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Imagine all the people...

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Desi

25 September 2015 | Australië, Sydney

De radio staat aan en een nummer van the eagles komt voorbij..Ik moet gelijk aan mijn vader denken en hoor hem nog meezingen..
Ik pak Miles van de grond, druk hem tegen mij aan en langzaam 'dansen' we samen over de houten keukenvloer..Miles legt zijn hoofd op mijn schouder..Hier en daar kraakt het onder mijn voeten, terwijl we de hele keuken doorgaan..
Ik word getroffen door een hele bijzondere en fijne emotie..

Vaak doe ik mijn ogen dicht en beland ik in mijn denkbeeldige wereld..
In deze wereld speel ik situaties in mijn gedachten af die er met Miles zijn voorgevallen..Ik denk en verbeeld me dan de aanwezigheid van mijn vader..Vaak ook van mijn opa en oma, en hoe ze zouden hebben gereageerd op Miles..
Het maakt me vaak aan het lachen, en ik hoor mijn vader dan ook vaak zeggen ; 'Miles, doe nou eens rustig'
Ik open mijn ogen..Het waren mijn gedachten waarin ik mijn vader hoorde praten..
Ik vind het fijn om op deze manier weg te dromen in mijn denkbeeldige wereld, en tegelijk zeer spijtig dat hij Miles nooit heeft leren kennen..

Pap ik mis je

• 25 September 2015 - 09:51