Bangkok / Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu Bangkok / Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desi Otterloo - WaarBenJij.nu

Bangkok / Sydney

Blijf op de hoogte en volg Desi

17 Juni 2015 | Australië, Sydney

Vliegende luiers

Daar zat ik dan met mijn kleine ventje in een dikke boeiing opweg naar Bangkok. 18 uur gingen we de lucht in, keurig gezien Miles rond 19 uur gaat slapen was mijn idee..Luiertje verschoond en opstijgen maar..
Ook Miles had last van de zenuwen, want 4 uur , 2 poepluiers, 20 x de gangpaden op en af, bij mensen uit India op schoot, achter bij de stewardessen geknuffeld worden LATER, viel die eindelijk in slaap op mijn schouder en ik schuddend door het vliegtuig lopend...

Bangkok

Hier ben ik Miles vaak kwijt geweest ; Mensen wilden met hem op de foto, in het hotel stond alles stil wanneer meneer binnen kwam lopen, de selfies vlogen om mijn oren en ik wil niet weten hoe vaak die op facebook daar heeft gestaan..
Op straat werd die vaak aangeraakt, in zijn wangen geknepen maar ook gekust..Het was een soort van reizen met een koe in India
Dit was echt heel bizar om mee te maken!
De hitte was echt een slam in the face..We hebben lekker rustig aan gedaan, een beetje gezwommen en naar Sealife geweest..

Sydney

Het lijkt wel een andere wereld hier dan Melbourne..Extreem hoe die 2 steden verschillen..Het is wel genieten ; Waar je in NL naar Drievliet gaat op een zaterdag, gaan we hier tussen de kangaroos rennen en ze voeren..Een stukje met de auto rijden en je hebt wel degelijk het wow gevoel!
Nog even en dan kom ik het Nederlandse weer opzoeken

  • 17 Juni 2015 - 06:31

    Lu:

    Superwoman and mum!

  • 17 Juni 2015 - 11:16

    Leo Van Dam:

    Je hebt "waarbenjij.nu" maar weer opgepakt. Het lijkt werkelijk wel of jij eeuwig op vakantie bent.

  • 17 Juni 2015 - 13:18

    Dees:

    Leo..Het leven is toch 1 grote vakantie, daar weet jij alles van ;) Alleen mijn verhaallijn is erg afgezakt, en zo is mijn selectie van mijn foto's...Humha zoveel 'messing about' tijd heb ik niet meer door mijn kleine speelmaat haha

  • 17 Juni 2015 - 19:32

    Beri:

    Ja, meer verslagen! xx

  • 17 Juni 2015 - 21:58

    Linda:

    Wanneer is de housewarming Dees?

    Xx

  • 13 Augustus 2015 - 12:51

    Beri:

    Ik zat gister nog te dagdromen dat ik een brief schreef naar een reisprogramma over dat ik je mis en zo graag zou willen opzoeken. Maar kom eerst maar even hier ;)

  • 13 Augustus 2015 - 13:07

    Dees:

    All you need is love ♡ :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leaving foodprints

Mijn tijd buiten Nederland

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2019

Kaitiakitanga

02 April 2017

3

04 Juni 2016

What happens when you return home?

12 December 2015

Buikpijn

25 September 2015

Imagine all the people...
Desi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 90901

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 25 Oktober 2013

Leaving foodprints

Landen bezocht: